Book rundvisning

HØR MERE OM SKOLENS UDDANNELSER

HØR MERE OM SKOLENS UDDANNELSER

Teknisk og Proces

På NEG Processkolen kan du vælge mellem en række tekniske og proces erhvervsuddannelser, som forbereder dig til en praktisk og fremtidsorienteret karriere. Vores uddannelser inkluderer procesoperatør, tømrer, elektriker, industrioperatør, produktør, samt lager og transport.

Kommer du direkte fra 9. eller 10. klasse, starter du på Grundforløb 1 i Håndværk og Produktion eller EUX Proces, der lægger grundlaget for din videre faglige vej.

Disse uddannelser ruster dig med essentielle færdigheder og viden, der gør dig klar til at udforske et bredt spektrum af jobmuligheder og brancher.

EUD OG EUX BUSINESS

EUD Business
Innovation, business & IT. Til dig som har lyst til at blive: handelsassistent (salg), indkøbsassistent, logistikassistent, butiksmedhjælper, salgsassistent, dekoratør eller eventkoordinator.

EUX business er en erhvervsuddannelse med gymnasial overbygning. Med en EUX-eksamen er du derfor både student og har en erhvervsuddannelse.

En gruppe elever fra NEG Kalundborg sidder ved et bord i undervisningen. En lærer står lænet ind over bordet og hører hvad en elev siger. Man kan kun se to elever og læreren på billedet.

HTX OG HHX

HTX er en naturvidenskabelig og teknologisk uddannelse. HTX er en treårig gymnasial uddannelse, som giver adgang til videregående uddannelse på lige fod med de øvrige gymnasiale uddannelser.

HHX er en treårig gymnasial uddannelse, som giver adgang til videregående uddannelse på lige fod med de øvrige gymnasiale uddannelser.

K10 – 10. klasse

Vi hører tit fra vores elever, at K10 har været deres bedste skoleår. På K10 får du både et fagligt fundament men også mulighed for at udvikle dig personligt. Når du går i 10. klasse hos os, bliver du en del af et ungdomsmiljø, hvor alle nyder godt af de sociale fællesskaber, og samtidig får du et solidt afsæt til at vælge din kommende ungdomsuddannelse.

En elev fra NEG Kalundborg sidder med sin ene hånd på sit knæ og den anden under hagen. Han ser glad ud.

ET FÆLLESSKAB MED PLADS TIL DIG

HAR DU BRUG FOR HJÆLP VIDERE I DINE OVERVEJELSER?

VI HJÆLPER DIG MED SPØRGSMÅL

I studievejledningen får du hjælp til optagelse, valg af studie/studieretning og støttemuligheder.

Michael Gransøe
Studievejleder
EUD/EUX Teknisk og Proces og AMU
mig@neg.dk

Kamilla Schmidt Riise
Studievejleder
EUD/EUX Business, 10. klasse, HHX og HTX
kaje@neg.dk

New Client Special Offer

20% Off

Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.